e-learning kurz Uvádění nového výrobku / služby na trh

On-line systém pro tvorbu, správu a užívání elektronických kurzů / e-Learning.

Skutečná síla e-learningu není v poskytování informací kdykoliv, odkudkoliv a komukoliv, ale jeho možnostech poskytovat správné informace, správným lidem ve správném čase a na správném místě.
B. W. Ruttenbur

Přihlášení

Nová registrace Zapomenuté heslo?

Uvádění nového výrobku / služby na trh

Informace o kurzu

Dozvíte se, co je spojeno s uvedením nového výrobku nebo služby na trh. Kurz popisuje všechny kroky, které by měl udělat každý podnikatel, který přemýšlí o oslovení svých stávajících či potenciálních zákazníků s nabídkou nového výrobku nebo služby. Patří k nim pojmy jako je marketingový výzkum, zákazník a jeho nákupní chování či životní cyklus výrobku.

autoři:Mgr. Martin Mařík,
zaměření:marketing
typ kurzu:komerčnícena:190,- Kč

tagy / klíčová slova

analýza, analýza konkurence, konkurence, marketing, marketingový výzkum, služba, trh, výrobek, výzkum, zákazník

Máte-li zájem o účast v kurzech, je třeba se nejprve přihlásit. Pokud ještě nemáte přihlašovací údaje, využijte bezplatnou registraci.

MAKOM | Businesslink Network x4u.cz | EDGERING | 2010-2011