e-learning kurz Marketing v podmínkách mikrofirmy

On-line systém pro tvorbu, správu a užívání elektronických kurzů / e-Learning.

Skutečná síla e-learningu není v poskytování informací kdykoliv, odkudkoliv a komukoliv, ale jeho možnostech poskytovat správné informace, správným lidem ve správném čase a na správném místě.
B. W. Ruttenbur

Přihlášení

Nová registrace Zapomenuté heslo?

Marketing v podmínkách mikrofirmy

Informace o kurzu

Úvodní část e-learningového programu je věnována roli marketingu v mikrofirmě. Kurz účastníkům na řadě příkladů ukáže jaký má pro ně a pro život jejich firmy marketing význam a jak jej mohou využít ve prospěch svého podnikání. Upozorní na chyby, kterých by se měl zvláště malý podnikatel vyvarovat a zároveň poradí, jak s malým finančním obnosem dosáhnout co největšího efektu. Setkáte se s pojmy, které patří k základním v tomto oboru a dozvíte se, jak využívat jednotlivé marketingové nástroje. Teoretická část je prokládána řadou příkladů. Chcete zahájit podnikání, máte malou firmu nebo jste živnostník? Může si malá firma nebo živnostník dovolit marketing? Kurz vám přinese informace o marketingu, které budete moci sami ihned uplatnit v praxi.

autoři:Mgr. Martin Mařík,
zaměření:marketing
typ kurzu:komerčnícena:190,- Kč

tagy / klíčová slova

SWOT, analýza, business, firma, marketing, marketingový mix, mikrofirma, mix, plán, produkt, segmentace, strategie, swot, trh, výrobek

Máte-li zájem o účast v kurzech, je třeba se nejprve přihlásit. Pokud ještě nemáte přihlašovací údaje, využijte bezplatnou registraci.

MAKOM | Businesslink Network x4u.cz | EDGERING | 2010-2011